1 vecka kvar....

...tills vi flyer till Sverige, eller imorgon är det en vecka kvar men om en vecka kommer jag vara helt uppspelt och packa som en galning, och vara superglad att jag slipper jobbet i några dagar!
Dessutom har jag läkartid på morgonen innan vi åker och jag längtar efter att se lilla bönan igen och se att allt är bra och växer som det ska.....

Jag har klippt lugg förresten - sa jag det? Tror inte det, men det stör ihäl mig redan att ha den i ögonen så hårbandet är min bästa vän, som alltid när jag klippt mig....sis- känner du igen dej? =)
Idag har jag vart helt utmattad hela dagen, var vaken till strax efter 3 inatt med Kevin och bara myste och pratade, va fort 2 år har gått egentligen! Men ja, att säga att jag hatade mitt alarm imorse är 110% sant.



sist när jag hade lugg....eller gången före möjligtvis...det händer ju några gånger per år att jag får dumma ideér!




Kommentarer
josse

jag tycker d e jattefint dock gumman...puss cs nasta vecka

2010-12-09 @ 08:40:06
linda

Härligt att komma hem lite snart :) Tycker du är fin i lugg ;) kramar

2010-12-09 @ 11:27:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0