Slutet.

Efter bloggningen igår somnade jag, och sov mig igenom 2 alarm, 2 samtal och 1 sms från Kevin. Så bra gick det att hämta hem honom från tåget. Vaknade i panik när han kom hem, som tur var hade Liana svarat i sin mobil och åkt och hämtat hem honom. Antar att jag hade lite jetlag ändå.....

Det gick ganska bra att jobba idag, trots hostan. Fick 2 söta julklappar också - en stor fin kopp + chokladpulver med marshmallows från Starbucks av en tjej på kontoret, och en korg med lotion, parfym och tvål av en annan tjej som jag knappt känner på en annan avdelning. Gulligt av dem.

Imorgon är det tydligen nyårsafton.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0