Partypingla & hemmafru

Sååå, igår kväll släpade (okej lite överdirvet kanske...) lillasyster med mig och baby ut på klubb i Manhattan. Hon var redan på galet partyhumör när vi hämtade upp henne i uptown, efter att spenderat kvällen med sin tyska vänner och X antal flaskor vin....haha, hon är rolig hon.... hur som helst, 1 ½ timme i kö för att komma in på stället, Imperial New York, och jag kan lova att det var kallt! Har ärligt talat aldrig i hela mitt liv frysit så mycket, men vad gör man inte för sin syster liksom?! =) Som vi skämtade om - de borde ha en tävligt, typ som "Nightclub Surviver" vem som orkar stå kvar i kön tills man kommer in haha. Jaja, hade helt glömt bort hur grygt det är att köa - nu för tiden när vi går ut på våra reggaeklubbar så är vi alltid på listan. Anywayyyyyy, det var nästan värt att nästan ha frysit ihjäl för att komma in - musiken var amazing, det var helt okej vibe och lokalen var bra. Aboslut värt om ni är i NY att gå dit på en lördag då de har Island Fever!
Hamnade på en Diner och käkade efter klubben och kom i säng runt 6 imorse. Inte det bästa att vara på jobbet hela dagen sen kanske, men det gick bra.

Baby kom precis hem, han har varit på ett möte och jag sms:ade honom om att ringa mig, han svarade inte så jag skrev igen, "Emergency, baby!" och då ringde han äntligen! Köp vaniljglass till äppelpajen som jag bakar, sa jag och han svor lite om att det faktiskt inte är nån emergency...men paj utan glass går ju liksom inte...och nu klagar han minsann inte! =)




Kommentarer
linda

Hahaha... glassen är viktig! Tror jag läst om det där utestället förut, kan jag ha gjort det? Jag vill komma till dig o gå uuuuut o daaansa o ha kuuuul! kram

2010-01-04 @ 09:45:11
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0