Mera nålar....

...jag har lugnat ner mig lite....

Dagen idag har iaf till större del vart bra. Solen sken, jobbet rullade på och jag hann med att springa 2 miles i parken innan det började regna på kvällen. Jag & älskling gav ju i 21-års present till Lili att hon ska tatuera sig, och nu ikväll har hon bestämt att det ska ske imorgon. Blir nog bra, men jag har också lovat att tatuera mig samtidigt som henne så måste bestämma mig vad jag ska ha på benet, har lite skisser så jag hoppas att de kan måla ut nåt fint av det jag har..... tycker absolut man ska ha tatueringar som symboliserar något!



När jag gjorde min senaste tatuering...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0