Sleepy sunday

Det känns som jag alltid vaknar bakfull, undrar om det kan vara typ vitaminbrist eller järnbrist eller nåt sånt kul....?
Kvällen igår var verkligen en besvikelse, gubben som äger restaurangen är alltid mer eller mindre otrevlig och klagar alltid men igår slog han av Kevins högtalare strax efter 2 haha, så vi packade ihop och åkte hem. Somnade på 3 sekunder verkligen, och vaknade av att svärmor ropade att vi måste åka och äta frukost (fars dag här idag!) Det var lite mer än en timme sen och nu sitter jag fullt påklädd och väntar på....just det - svärmor! Ni som känner min ingifta familj vet ju precis hur dem är =) Jamacian time all dayyyyy looong....

Sen ska vi se om vi hinner fixa lite med huset, jag måste även köpa min biljett till Boston, lägga in musik i min nya MP3 så den är redo när jag ska ut och jogga efter jobbet imorgon och försöka hinna prata i telefon med mamma, mormor, Ida & Jessie....alltid fullt upp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0