Jag borde ha....

...uppdaterat lite under helgen, men jag hade verkligen inte tid eller ork att göra det. På min lilla kom-ihåg-lista för saker att ta upp i bloggen har jag skrivit "Tårta, huset, pizza, saltgurka" Jag har koll på allt utom saltgurka - vad hade jag att skriva om det....? Confused.

I Lördagskväll hängde vi iaf på restaurangen medans baby spelade bra musik...vi kom på att det var en kompis födelsedag mitt i alltihop och vi ringde dit honom, samtidigt som jag, Liana och Tanisha racade iväg för att leta tårta till honom - kl 1 på natten! Hittade ett stängt Dunkin Donuts/Baskin Robbins som vi lyckades tjata oss in på för att köpa glasstårta, killen var mest irriterad och ville gå hem så jag tog saken i egna händer och lånade spritsen att skriva med - vad tycker ni? =)

Hahah...fanns bara rosa tårtor kvar men det syntes ju ändå inte i mörkret på restaurangen!


Annars har vi vart i huset och fixat mest hela tiden, eller Kevin hela helgen och jag efter jobbet på söndag. Det går verkligen framåt nu! Finally! Tydligen fick baby ryck när det var så varmt och soligt och typ vår (13°c) att han absolut betsämde att vi ska kunna flytta in snart!


Pizza ja..... på jobbet beställde tjejerna det konstigaste pizzan ever - jag visste inte vad jag skulle säga.....buffalokyckling med mögelost och ost.....

 

Vilken uppdatering jag fixade till - don't be too impressed haha. Nu blir det att äta middag för ikväll kör vi igång bootcamp igen - summer 2010 eller nåt sånt.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0