Verkligen - dagens roligaste!

Om ni har missat artikeln i Expressen, läs om den snuskiga grantängen här! HAHAHA sånt här är ju fruktansvärt roligt ju, jag önskar att jag in real life liksom för se nån rolig annons eller reklam...men ja, det här var absolut dagens skratt!

Jaaaa hörrni, nu måste jag sova - sömn är nåt jag fått alldelens för lite av senaste tiden, och ni som känner mig vet ju hur jag blir efter ett tag....tjurig och gnällig hahaha, det vill jag helst slippa nu när jag har Sverige-besök ♥
Imorgon kommer lillasyster från Boston också, har saknat henne!

Men ja - FREDAG, löningsdag och det ska bli underbart väder - ser fram emot vad vi ska hitta på imorgon, antingen Manhattan eller massa shopping - efter att jag & baby fixat lite med huset dock....

Hoppas ni alla får en fantastiskt helg också!
Lots of Love


Kommentarer
Hermaningebjorg

Very well done. I enjoyed the site.

2011-05-27 @ 14:03:50
URL: http://hermaningebjorg.blogbrief.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0