1 månad kvar....

Ikväll var jag på middag med Jennifer. Eftersom vi inte jobbar tillsammans längre så är det massa skvaller att catch up to, ikväll hamnade vi på Applebee's....jag måste nog erkänna att det verkligen inte är mitt favoritställe men nu blev det som det blev och efter att bebis inte velat äta något alls idag, och haft mig spy upp precis allt jag försökt äta eller dricka - så funkade faktiskt kyckling tacos bra tillslut....

Idag är det 17 November vilket betyder att om 1 månad är vi i Sverige! ♥ Syrran åker ifs om bara några dagar så jag är lite avis på henne faktiskt (lycka till med packningen!! Haha) Jag längtar så mycket efter min familj och mina vänner, min gudson och svenskt godis, julmat och vanligt vardagsmat och snö.

Det blir mission imorgon om jag ska lyckas ta mig till jobbet. Älskling har traffic court på morgonen och behöver bilen, och idag slutade svärmors BMW att funka, så vi är 1 bil för lite redan....hade tänkt ta Lee's eftersom hon inte jobbar - men hon har lyckats boka in läkartid samma tid som jag börjar jobbet. Typiskt att allt är på samma dag när vi vanligtvis har bilar stående. Det blir alltså en långprommenad till busstationen, försöka hitta en buss som tar mig i rätt riktning och sen ringa taxi när jag kommer närmare kontoret. *suck*

Jaja, i-lands problem och jag borde inte klaga alls men VEM la kontoret mitt i ingenstans.....?

Sov gott darlings!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0