Cupcakes

Jag vet att min uppdatering är lite si och så just nu....I'm sorry, jag kommer att komma igen senare jag lovar! =)

Har gått och blivit sjuk iaf, eller det kan vara pga av influensa-sprutan de gav mig i Fredags jag vet faktiskt inte...har iaf mått dåligt hela helgen och fortfarande sjuk. Alla blodprover gick också bra, eller allt är relativt - men om man jämnför med hysteriskt jag alltid är när det kommer till sprutor så måste det räknas som bra jobbat! Kevin var med och höll fast mig, och 8 rör blod + 1 spruta senare fick jag springa iväg.
Halloween festen i Brooklyn var riktigt lyckad, men kan lova att jag var trött sen på Lördagen. Sov bara 3 timmar innan baby var uppe och ville till huset och jobba. Jag stannade dock hemma och städade, tvättade och vilade, samma sak i Söndags då jag gav mig på att baka cupcakes som min man hade beställt till jobbet... 60 stycken blev det tillslut! På kvällen lagade vi middag och slappade hemma så överlag vart det en lugn helg för min del!
Firade ni Halloween?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0