26 November

Hemma från jobbet tidigt idag! Min chef tröttnade på att ha oss flamsande omkring på kontoret idag, jag vet inte varför hon hade schemalagt oss från början, det är black Friday idag och årets största rea-dag här i USA, vilket betyder att hälften sjukskrev sig och de flesta andra (förutom jag, typ) hade vart ute och shoppat hela natten och gått direkt till jobbet efter...

Även om det vart en kort dag så är jag ändå totalt utmattad. Jag trodde man skulle må bättre efter 3 månader men jag är precis lika sliten som tidigare.... Igår var det Thanksgiving och vi var och hälsade på släkten upstate och åt massa mat! Annars har det inte vart nåt speciellt i veckan alls, bara sovit och försökt shoppa julklappar...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0