Mexico i bilder, dag 4

Here we go......
Dag 4:
Vi körde den utflykten som hade ställts in på onsdagen, och drog iväg tidigt in mot Cancun där vi skulle köra speedboats ut till ett korallrev och snorkla. Det var helt underbart väder hela dagen! Vi såg en liten haj, en bläckfisk, en stor hummer och massa små fina fiskar, men tyvärr lyckades vi inte fånga allt på bild. Vi hade sällskap med ett nygift par från Nya Zeeland som var på smekmånad. Deras flygresa tog 34 timmar, helt sjukt....jag kan tycka att det är lite väl länge att flyga på en 2 veckors semester..... Tillbaks på hotellet hyrde vi en jetski och racade runt på havet, resten av dagen slappade vi vid poolen. Vi hade bestämt oss för att gå ut och festa på klubb på kvällen (som var sista kvällen....) Vi släpade oss iväg för att handla hem tequila & lite souvenirer, men sen under packningen somnade vi och vaknade runt 23-tiden. Beställde upp mat på roomservice och käkade på balkongen, och kollade på en film tills vi somnade om. Det är sjukt vad trött man blir av att hålla igång i värmen hela dagarna!
(Om ni undrar varför jag sitter så muppigt när jag kör båten är det för att jag ville sola benen samtidigt, haha, ingen soltimme får gå förlorad! )













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0