Slappis söndag med familjen

Vi bestämde oss för att trots allt ge oss ut i blåsten och åka hem till svärisarna och käka middag. Vi, och vårat område här har som sagt ström och svärsiarna också - men mellan oss och dem var det som att åka i en spökstad. Svart, svart, svart bara sjukhuset som lyste upp i mörkret.


Kom precis hem och ska försöka lägga lillen. Elller rättare sagt så trodde jag att jag hade lagt lillen då han somnade i mina armar direkt efter att ha ätit, men så fort jag la ner honom så slog han upp sina stora ögon, log och sa nåt som lät som aggghrrrroooo! men betyder säkert "haha jag lurade dig mamma!" Så nu ligger han mellan oss i sängen och sprattlar och vi ska kolla på en film innan vi somnar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0