God Jul, i efterskott!

Stress, stress, stresssss...men nu ska jag sluta stressa. SLUTA stressa.


Julen är över, thank God. Så känner jag i år. Längtade hem massor. Spenderade hela lördagen med att laga mat och baka, lite Sverige-känsla iaf med Jansson och köttbullar, och mormors mjuka pepparkaka - men ändå.....Skypade med familjen tidigt på Lördagen då alla firade jul ♥

Igår firade vi jul här, som alltid med Kevins familj så är det massa folk och massa galenskap, man blir ju helt trött! Men det var trevligt ändå och lilla älskade Kadien verkade ha det kul med alla presentpapper att prassla med! =) Sötnosen. Han fick mer grejer än han någonsin kommer behöva! Massor av kläder, leksaker, pengar, ramar, filtar.... han är en älskad liten bortskämd bebis!

Själv fick jag också en hel del bra grejer - ny locktång, kläder, smycken, smink, fotoalbum, Tori Burch väskan som jag skrev om innan - och en stor fin Michael Kors väska av min man.
Jag är bortskämd jag också nu för tiden, tack vare Kevin.....

HOPPAS ALLA NI FINA hade en superbra jul också, och att ni njuter av era lediga dagar! =)

Själv jobbade jag Fredag och idag, inga extra dagar här heller.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0