Stress, stress

Hörrni all fina som läser bloggen, ibland får jag kommentarer som jag inte svarar på, det är endast pga tidsbrist jag inte svarat (än) men jag ska ta tag i det! Lovar!

Kom preics hem från att ha vart iväg och tjafsat med social security folket om att de stavade lillens namn fel när han blev registrerad, och nu kan de tydligen inte ändra det fast jag har nya sjukhuspapper där hans namn är rättstavat....de behöver tydligen proof of id på en liten bebis. Körkort för 6-månaderns bebis kanske? Jag vet inte vad de tycker jag ska göra när de har stavat fel....MEN det har jag inte tid att fokusera på nu - imorgon får vi nänligen en ny husgäst - Andre - som ska bo hos oss i 10 veckor. Det betyder att jag ska storstäda idag! Oh, har jag nämnt att jag har världens förkylning & feber också? Hahah, livet alltså... Hörs senare ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0