Svensk mat, igen.

Jag kom hem från jobbet och lagade mat direkt. Kevins familj hade tjatat om köttbullar (igen) så det blev det. Potatismos för mig och svärfar och Kevin, pasta åt Lee och ris åt svärmor haha, snacka om att vara kräsna.... Jaja, det tog nästan hela min kväll iaf, och nu är det bara duschen och sängen som gäller! Jag tror jag har kommit in i en trötthets-period igen =( Dessutom var jag upper sent med älskling igår kväll och kollade på TV, vaknade sen runt 5 av att han hade somnat med sitt playstation påslaget och en av kontrollerna på min kudde. Haha. Snacka om att vara beroende...



Kanske måste skaffa en sån här t-shirt snart, haha!

Imorgon efter jobbet blir det iaf middag med vackra Jennifer så det ska bli mysigt.
Jaja, men jag är väl den enda som är uppe nu iaf - ni sover säkert...eller är på väg upp strax (iaf du Linda, alltid uppe tidigt!!) Go Natt på er! ♥


Kommentarer
linda

Hehe, jadu.. jag brukar hinna upp en stund innan du lägger dig vissa dagar :)

2011-02-03 @ 21:20:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0