Riktigt sommarväder!

Varmt, varmt, varmt ute! Strålande sol helt enkelt. Tack för våran AC kan jag lova!

Jag har mer tid att blogga nu, pappsen/morfar har tagit på sig att byta blöjor och det verkar han tycka är kul =) Fast han erkände att det var länge sen han sist bytte blöjor, ska jag chansa tror jag att det var lillebror, som nu i år fyller 21 så jag kan nog hålla med om att det var ett tag sen..... Kadien verkar också tycka att det är kul med morfar som "blöjbytare" han ler och gurglar på ordentligt!

Idag blir det gallerian och kanske lite shopping för våra gästers del, sen hem och hälsa på svärisarna.
Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0