Tatueringar

Jag vet precis vad som ska bli min 4:e tatuering, det har jag bestämt sen långt tillbaka...

Ja, kanske inte att det skulle bli just min fjärde - men att det skulle bli en tatuering har jag vetat sen många, många år tillbaka! Nämligen ett avtryck av mitt 1:a barn (får jag lyckan att ha flera barn kommer jag självklart att tatuera mig för den/de också!)

Nu när lillen är född så har jag valt att det blir ett avtryck av hans lilla fot som nyfödd, jag fick fotavtrycket av sjukhuset och nu måste jag bara bestämma mig om jag ska skriva med hans födelsedatum också, eller bara foten + hans namn.....

Jag känner mig redo att få det gjort på en gång, eller helst igår....men det blir att vänta tills jag går tillbaks till jobbet så jag har lite mer pengar att röra mig med. Men jag längtar, längtar efter att ha hans lilla fotavtryck på mig! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0