Hisense

**TACK för att ni hjälpte till med mitt hjärnsläpp. Bröllopsdag. Bröllopsdag. Bröllopsdag**

Slappar i sängen och kollar på "19 kids & counting" Jag vet inte om det kommer bli fler än så, borde inte 19 barn räcka, och de har börjat få barbarn nu också. Lillen sover så sött, livet verkar ha vart lite bättre för honom idag tack och lov! Jag vet inte hur de orkar med så många barn, blir det lättare ju fler man har liksom?

Jag är fruktansvärt nojig över att nåt kan hända min lilla bebis, och sjukligt rädd för plötslig spädbarnsdöd. Hmm, jobbigt ämne och välsigt ledsamt. Det bästa som vi har för lillen är vårat rörelselarm, men även med det så är jag och ser till honom hela tiden, dag och natt. Nån som känner igen sig?
Iaf, om ni är gravida eller har bebis så kan jag verkligen rekommendera Babysense, det hjälper lite mot min nojja iaf och jag vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan det!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0