Hej, igen? =)

Jag tycker det är sktitråkigt att läsa bloggar som aldrig uppdateras. Jag blir lite förvånad att min statistik ändå har hållt sig uppe, fast jag inte uppdaterat på ca 4 veckor! 4 veckor peoples, det är ganska dåligt! Kul att ni är kvar iaf ♥

Hur som helst, min prio lista är inte precis:
•blogg
•blogg
•blogg
•bebis

Snarare mer som:
•bebis
•family-time, mysa med man + bebis
•jobb
•tvätt, matlagning, räkningar m.m
• gymmet
•sova
•blogg....kanske - eller typ mail, facebook och sen blogg

Ni kanske fattar, en vanlig dag hinner jag inte med nånting alls efter jag kommer hem från jobbet och har matat, badat och myst med lillen. Men JAG SAKNAR BLOGGEN jag gillar att blogga, det är kul - så jag hoppas att jag ska bli bättre på att ta vara på min tid och kanske kunna komma igång och blogga igen.... jag LOVAR att försöka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0