8 Januariiiii

Hello darlings, mysig söndag va? =)
Idag hoppas jag att vi kommer ha tid att köra lite bil. Jag måste lära mig / lära om mig att köra manuell...jag som är så van och bekväm med min automat växel! Kevin köpte iaf en till bil för några veckor sen så nu blir det körskola här hemma, haha - håll tummarna för att det går smooth och inga stora tjafs. Detskulle inte förvåna mig om bilkörning var en av de största orsakerna till skiljsmässa? Okej, kanske inte - men vet ni vad jag hörde på nyheterna: Facebook har ett finger med i spelet i 1 av 3 skiljsmässor här i USA, det är helt sjukt! Inte bara för att många otroheter och flirtar händer online, men också pga meddelande och uppdateringar som kan användas mot den man skiljer sig från, ex elaka status osv....hmmm.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0