Fredag natt.....

....och någla glas vin i magen! Känns bra. Eller...vinet + tacosen jag lagade tidigare ikväll är det onyttigaste jag ätit sen nyår så det känns lite...sådär. Men det är som det är! Jag har blvit super seriös med gymmet sen nyår, måste få bort de sista bebis-fett-kilorna nu alltså. Bättre sent än aldrig! =)
Iaf, lillen sover - så jag borde också sova men min "syster" Leelee är här så slappar med henne och pratar..mat! MAT! Jag tror jag vart konstant hungrig sen jag fick för mig att komma i form, haha. Neh nu överdriver jag lite.

Om nån vecka kommer min lillebror hit så det ska bli superkul! Längtar massor =) \
Men som sagt - nu är det sängen som gäller, love you!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0