Räkningar och annat jobbigt

Ändrade jobbplaner och sånt kul har gjort Kevin till studerande hemma-pappa just nu, iaf i några veckor framåt. Länns bra men lite konstigt! Komma hem till båda mina killar är ju inte hel fel ♥
Sen att det blir mer stress ekonomiskt är såklart tummen ner men det kommer säkert funka hur bra som helst ändå. Lillen har iaf haft en ny audition så jag hoppas han får nånting snart..... Han fick ju  ett litet modell kontrakt i slutet av December så jag hoppas att alla auditions och go-see's snart ger honom ett litet jobb =) Vi får se hur det blir, men håller tummarna!

**1 vecka kvar till lillebror kommer till New York**

Jag är helt slut i kroppen efter Full Body Intense Blast i helgen, och Zumba idag, men jag gillar't. Har inte haft så träningevärk sen jag gick på Fryshuset tror jag!



Kommentarer
Sara

Hej! Googlade på bloggar i New York och hittade din blogg. Jag har några frågor om boende som jag undrar om du skulle kunna svara på. Har du någon mailadress jag kan maila till?



Mvh

Sara

2012-01-24 @ 21:21:30
URL: http://www.varsomhelst.nu/
Emma

Hej hej! Va bara tvungen att berätta att jag hamnade av en slump på din blogg för lääänge sen och nu igen! Grattis till att du har fått en bebis!!

Hur träffades du och din kille? Ni är ju från olika världsdelar och allt! Klickade ni på en gång eller var det "på skoj" först och sen märkte ni att ni älskade varandra?

2012-02-05 @ 01:21:04
Angelika

Hej, jag ser att du inte har bloggat på ett tag men hoppas du ser detta snart, jag ska söka efter ett resestipendium och går företagar linjen, jag vill besöka lika olika platser och tex en bank för att se hur ekonomin fungerar i USA, måste ha med allt detta när jag söker så om du skulle kunna säga någon bank i newyork som är känd och stor där jag skulle kunna få några frågor besvarade i sommar? tack!

2012-02-27 @ 19:12:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0