Sjukling :(

Jag har vart hemma från jobbet idag. Ni som känner mig vet att jag aldrig sjukskriver mig. Jag trooooor faktiskt att det här är första gången som jag gjort det på detta jobb, vilket är lite över 2 år sen jag började på.... Men feber, ont i halsen och huvudvärk + alla vakna nätter med bebis de senaste 9 månaderna vinner denna gång, 1-0 till bacillerna....

Det blev inte mycket vila ändå idag, våran olje-whatever-värme grej gick söner (igen *suck*) och lillen har vart helt vild. Att ha en 9 månaders bebis som kryper och nyss lärt sig gå om han håller sig i nånting så finns det bara ett tempo = 100% full fart framåt...och Kevin tjatar om fler barn?! Haha, neh så jobbigt är det verkligen inte, men jag vet inte hur alla ensamstående mammor klarar det, eller de som har fler barn...hur hinner de duscha och diska?

Jaja, imorgon blir det jobbet igen, 1 day to go...ser fram emot helgen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0