Söndags slappar....

....eller har gjort hela dagen. Nu försöker jag mest bli tröttare så jag kan somna...

Igår var vi ute och firade Kevins kusins födelsedag, det var faktiskt riktigt kul, även fast jag inte riktigt kan slappna av när jag inte har lillen runt mig nu för tiden....men hur som helst så var det mycket trevligare än jag hade förväntat mig, och vi kom hem strax innan 6 imorse! Fick lite sömn innan någon (hmm hmm syrran!) terroriserade min mobil och väckte oss, och sen kom lilla virvelvinden hem från farmor & farfar.

Såå lite seg har jag vart idag...sliten! Haha märks att jag inte är van att festa längre! Sliten och supertrött hann jag iaf skypa med mamma, sen med syrran + Ida.....Jag och Liana har lekt med Kadien och fixat här hemma hela dagen och Kev hade några vänner här som hjälpte honom att städa ur källaren. Den ska målas och göras iordning nu så vi kan ha fester där nere sen.

Nu måste jag somna, damn it, måååste sova....
Go natt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0