Tick tick tack

- One feels like one, two feels like twenty-

Hört det nån gång? Jag har lyckats skaffa mig 3 barn! När Kadien åkte med sin pappa till tandläkaren och jag "bara" har tvillingarna hemma så är det knäpptyst. De sover. Jag vill hinna diska, duscha och förbereda middagen, om jag är snabb kanske jag hinner vika tvätten!
 
Men sen vaknar en och sen den andra och så skriker de samtidigt...och så kommer snart resten av familjen hem och så är det högljutt kaos igen och jag märker att jag endast hunnit diska 3 nappflaskor och hällt ut alla ovikta kläder på soffan och halft klätt av mig för att hoppa in i duschen. Ugnen slog jag på men hann aldrig krydda och ställa in köttet.....Börjat på allt men inte slutfört något.
 
Men Kadiens stora kram när han springer in genom dörren och att min fina man tar på sig skorna igen och drar iväg för att köpa hem färdiglagad mat gör min kväll ändå =) Man kan inte hinna med allt hela tiden. Jag hinner inte med något alls, någonsin typ.
 
Vad är det de säger? Nånting om att ens barn inte kommer minnas ett rörigt hem? Jag hoppas det stämmer!
 
 
 


Kommentarer
Sarah i NYC

Åh vad roligt med en update efter all denna tid! Låter som att faniljelivet är fint. Du borde bjuda på en liten bild! Må så gott! /ett gammalt fan :)

2013-11-06 @ 03:37:13
URL: http://sarahjohansson.wordpress.com
Linda

Haha, jag känner lite så fast ja bara har en bebis ;) Men det är en vaken liten bebis jag har, som i princip aldrig sover på dagarna = får inte mycket gjort. Och i och med att jag är ensam blir det knappt om tid att hinna med.. Känner verkligen igen att man hinner ta fram/påbörja en massa, sen ser det bara ut som en mess! Haha. Man hoppas på minst en timmes sömn, vilket oftast resulterar i max 20 min... :) Men, sååå mkt kärlek i all denna röra! <3 Kram

2013-11-06 @ 08:05:38
URL: http://enrosabubbla.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0